Dator.

De ringde nyss om vår dator. Finally! Imorrn kommer den. Mellan 17 och 21. Uh. Men det är bara att hålla sig inne. Skulle egentligen ha följt med Kristian när han ska fortsätta tapetsera hos min moster, men ja, jag får vara hemma. Härligt att få tillbaka den riktiga mackapären.

Handlade julklappar igår med mamma. Nu är jag nästan klar. Bara ett par småsaker kvar, men jag vet vad det är jag ska köpa. Det får faktiskt bli på söndag. Är ledig på torsdag men får pengar på fredag, så. Ska ändå klippa mig på söndag. Undra om allt är öppet då bara... Funderar på en av affärerna, som va stängd igår söndag, varför skulle den då vara öppen nu på söndag? Hm hm.

Jag mår bra! Har gått in i vecka 8 nu. 7+1 för att vara exakt. ;-)
Jag försöker att inte oroa mig så mycket och jag tror att jag klarar det också. Det är mer att jag på nåt sätt måste ha i baktanken ATT det KAN gå fel och OM det gör det, så har jag iaf förberett mig. Eller nåt. =)
Men jag tror jag kommer får gå där med kulan i vädret, som Pethra får göra nu. Vackert! är ordet.

Börjar jobba 15:15 idag. Och slutar 21:45. Skönt att få vakna i lugn och ro, men jobbigt att jag slutar så sent ikväll och börjar 07:30 imorrn. Men jag ska inte klaga! Mina tider har aldrig varit bättre. Och det är faktiskt julveckan.
Fatta... julafton på söndag... God mat, trevligt sällskap, Kalle Anka, spela spel, julklappar... Gosh.

Får se vad det blir för oss på nyår. Har tackat nej till en middag vi var bjudna på. Folk där vet inte om graviditeten och vi är ju inte redo att gå offentligt än. Skulle tro att det blir med Gittan o Kim vi ska vara. =)
Jag kan inte säga att jag bryr mig sådär jättemycket om nyår nu. Hehe. Allt kommer i ett annat perspektiv när man inte kan dricka alkohol. "man kan ha roligt utan alkohol" Ja, det kan man. De första 2 timmarna. Men sen blire fan jobbigt med fulla människor. Skulle helst bara vara hos mamma o pappa, där blire lugnt. Men för Kristians skull så kommer vi "festa". Jag får väl "hang in there" till 24... sen gå o sova. ;-)

Kommentarer
Postat av: Lilian

julafton är väl ändå på måndan.. :)
vi har inget bokat heller på julafton så om vi får vara med på ett hörn vore det roligt. bra också om det sker i måsta så man inte ha så långt hem.. kanske t.o.m kunde var hos oss? jaja.. you know where to find me. :)

2007-12-17 @ 12:33:49
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Pethra

Klart du kommer få gå med kulan i vädret! Du kommer vara sååå fin. :)

2007-12-17 @ 12:38:11
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0