Godis.

Trött som ett djur, typ. Vill inte sova bort hela kvällen så jag släpade mig upp. Inte för att vi ska göra nåt speciellt, men jag vill bara inte sova bort hela kvällen. Slapp inventeringen imorrn, jihu! Bästa på länge. =)
Skulle ha varit min lediga lördag idag så att jag skulle från början ha jobbat både lördag och söndag kändes inte bra alls.

Annars då.. Jo, jag går här o mår bra. Trötthet och bröstont, det är allt. Imorrn går jag in i vecka 8. Det går framåt.
Funderar hela tiden fram och tillbaka på om jag ska ringa om ett vul (vaginalt ultraljud) eller inte. Det vore ju fantastiskt att få se det lilla livets hjärta slå. Jaa, vet egentligen inte vad som talar emot. Tror jag innerst inne att allt kommer gå bra, att hjärtat slår? Kanske. Lathet? Förmodligen. 

Nu hör jag hur godispåsen öppnas... Jahaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0