Hjälm

Me so tired. Uh.
Jobbade 07:30-15:45 idag. Drömtid på en fredag. Fast det känns inte som fredag idag vilket nog inte är så konstigt.
Har fått många reaktioner på mitt hår. Haha. En del bra, andra inte. De flesta verkar tycka att det är bra, men en på jobbet sa "det är inte den snyggaste frisyren jag sett". ;) Dock tyckte han det va bättre som jag hade det idag, med luggen bakåt o diadem. Igår hade det tydligen sett ut som en mössa. Hehe
Fast jag kan hålla med lite.. Såg på foton från julafton. Från sidan såg det ut som en hjälm ju. Hehe
Jaja. Det växer ut. Och det viktigaste är ju att jaaag trivs i det.

Mår fortfarande toppen förutom tröttheten. Om ett par dagar går jag in i vecka 10. Det går undan.

Benjamin.. Det är ett fint namn. Och Tyra.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Ge oss bilder vafan. :)

2007-12-28 @ 16:51:42
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0