Julklappar

Sista jobbdagen innan jul! Aaah! =)

Har sån skön tid idag. 12:15-17:00. Sweet.

Just nu är Kristian nere o köper klart mina julklappar. Också sweet. Spelar ingen roll hur gammal jag blir, jag kommer alltid älska julklappar. Fast nu vet jag kanske en sak han kanske kommer köpa. Han sa att han inte skulle våga köpa den för han visste inte om jag tyckte det var onödigt. Så då sa jag igår att om han ändå inte ska köpa den så kan han ju lika gärna berätta vad det var. Det var ett fotbad. Helo? Onödigt? Jag kommer bli tjock med svullna fötter snart! Fotbad hade inte kunnat seta bättre. Så han såg min "besvikna" blick och sa att "ja vi får se vad tomten kommer med då". Hehe.

Hm. Hörde om en tjej igår som fått missfall i vecka 14. Jobbigt läge. När man tror man är home safe liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0