Kanske sol.

Idag ska jag jobba i Torshälla om några timmar. Det är rätt kul att jobba över disk, men det förstör ju hela dagen att ta det mitt i sådär. Men å andra sidan är jag så trött nuförtiden att jag tackar för varje sovmorgon jag får. Lite sol skulle ju inte skada. Vilket vi förresten talat om att åka till i typ februari eller nåt. Sol, alltså. Vi får se. Skulle vara så mysigt att åka en sista gång bara ensamma och relaxa, men samtidigt ska det börja sparas pengar nu. Har hört att vagn och sånt är dyrt. Hmpf. Rena rånet, för att citera lillebror.
Ett som är säkert att det här ska bli klart efter jul/nyår. Det ska inte va en grej som inte är klar. Trött på sladdar som ligger överallt och det här sk datarummet (som aldrig kommer bli ett datarum) som aldrig blir färdigt.

Jag är så förvånad över mig själv i år över att jag faktiskt gjorde slag i saken att handla julklapparna tidigt. Jag säger det varje år men jag gör det aldrig, men nuuu, då gjorde jag det. Vi har bara till några st kvar, fast vi vet vad vi ska köpa till alla utom Dennis, så det blir inte så att vi måste springa omkring. =) Fast jag tycker iof att det är jätteroligt att köpa julklappar, bara man har pengar. Och sånt är det ju tyvärr alltid dåligt med. Fan, kändes som vi fick massor med pengar men shuuuup sa det bara, så varom borta. Och det är den 5:e. Hur bra är vi?
Vi måste fan lära oss att hålla i pengarna. Kommer ju inte funka när vi har en bebbe. Fast ja, då har man ju nån annan att prioritera. Nu dräller vi ju bara ut dem på skit tror jag. Eller ja, den här månaden är det ju som sagt julklappar. Kan å andra sidan va rätt skönt att få lite pengar över runt jul, eftersom vi inte behöver köpa så himla mycket julklappar med den lönen. Det får gå, helt enkelt. Alla har fattiga tider nu.

Nu ska jag ta mig en kopp te. Söders Höjder lösvikt. Jättegott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0