Trött

Fortfarande inget illamående. Men jag bara går och väntar. ;-)

Idag jobbade jag min första bra dag. Tiden var 07:30-15:45. Like heaven. Visserligen gjorde jag inte ett dugg vettigt fastän jag slutade så tidigt. Jag och Kristian sov på soffan nån timme istället. Märker av hur trött jag är, men jag undrar om det beror på graviditet eller om det är årstiden bara. Kristian tvivlade på att man kan vara trött i början när man är gravid. Haha. Söt kille. Det är ju ett av symptomen för graviditet. Men ja, hur skulle han veta det? =)

Ledig nu tisdag och halva onsdagen. Ska till Torshälla och jobba 14-17 på onsdag för de har butiksmöte. Men det känns ändå som ledig dag eftersom jag får sova ut.

På lördag drar det iväg till stugorna. (Fredag för killarna) Ska bli kul! Fast ja, det kändes nog som roligare innan, när jag trodde jag skulle få dricka där. Men men... Är ju bara att gå o lägga sig om folk blir jobbiga. Hehe

Imorrn ska vi över till Gittan och Kim och berätta om graviditeten. Eftersom jag är kompis med henne och han kompis med honom, så vill vi säga det samtidigt till dem. Men det är bara roligt att få berätta för folk. Önskar jag kunde berätta för alla jag träffar.
Känns som du sa Pethra, som att jag har vääärldens bästa hemlighet. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0