Trött.

Har tröttheten slagit till? Fyfan. Är överjävligt trött idag.
Har ändrat vår barnmorsketid också. Jobbade tyvärr den dan vi fick, så det fick bli den 15:e januari istället.

Lilian, jag tycker inte att de där namnen är typiskt engelska. That´s why. Milton och Milo, säg de på svenska så hör du att de låter lika svenska som Alfred och Klas. Vad jag menar med engelska namn är t ex Mark (som alltså inte ska uttalas svenskt/finskt), Michelle, Melissa, Kevin osv. Att aldrig ha ett namn från England eller nåt annat land, det skulle va himla svårt, eftersom det inte är många namn som härstammar från Sverige. Marie är inte svenskt. Lilian är inte svenskt. And so on.. =)

Måste strax skala potatis, för vi ska äta stekt potatis idag. Blä. Varför köpte jag bara inte pommes?

Jehovas var o plingade på här idag igen. Suck. Varför tog jag emot broschyr förra gången? Jag öppnade inte.
Jag vill inte vara otrevlig, men det verkar vara enda sättet att få dem att förstå att inte alla delar deras tro.
Nästa gång öppnar jag och säger att jag inte är intresserad, att jag inte delar deras tro. INTE tror på Gud. Bah.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Milo tyckte jag jättemycket om! Milton är också gulligt. :)

2007-12-11 @ 20:23:40
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0