Utan alkohol

Ja då ska jag snart iväg och jobba då. 15:15 - 21:45. Uh. Men bara 2 dagar till nu sen är jag jul-ledig! Tjoho! Och klar med julklapparna. Bara att invänta tomten då. Och den underbara maten förstås! Julafton är verkligen den bästa dagen på året. Herregud vad jag älskar den dagen.

På söndag blire storstädning här. Ska klippa mig också. Page eller inte page, det är frågan. Lär fega ur, som vanligt.

Den där lilla känslan av vad det nu var, är borta. Så det kanske inte var nåt illamående som skulle smyga sig på. Men då blir man ju å andra sidan lite orolig att det är nåt fel? Gah. Kan det inte bara bli februari, så man kan känna sig någorlunda säker. Fast grejen är att så mycket tänker jag ändå inte på det, förrän jag t ex skriver här eller pratar med någon om det. Annars tänker jag mest på hur det kommer bli, fast jag inte fattar hur det kan bli. Det har fortf. inte fastnat i huvudet att jag är gravid. My god.
Men en sak är säker, att "slippa" dricka alkohol är det skönaste på länge. =)
Julafton, juldagen, nyårsafton, nyårsdagen... allt blir fint istället. Ingen fylla, inget bakis-illamående. Ingen stor längtan efter skräpmat. Bara härligt.
Fortf. inte säker på vad som händer på nyår.. Och det är heller inget jag lägger ner jättemycket möda på. Det som händer, det händer. Hur som helst blir det lugnt och det är också en utav de skönaste sakerna på länge. =)

Haha. Nu har det hänt. Kristian är medlem på Facebook. Min lilla filur. ;)

Kommentarer
Postat av: Pethra

Haha, Kristian den lilla räven, som aaaaldrig skulle joina facebook. ;) Förresten - klart du ska klippa page!! :D

2007-12-21 @ 16:40:41
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0