Vecka 9

Julafton är den absolut bästa dagen på året. Och jag är så sjukt glad och nöjd över mina julklappar. =) Vi spelade TP Deluxe igår. Struntade i Deluxe-delen, men det va jätteroligt med nya frågor.

Idag har jag städat lite, tvättat och diskat. Kristian fick nytt spel igår så han har setat lyrisk med det typ hela dagen. SÅ nöjd är han. Tror det var den bästa klappen i år för honom. Hehe.
Och nu är han iväg och spelar poker med Kim och grabbarna. Jag valde idag att bara stanna hemma, äta chips och kolla på Tomten är far till alla barnen. Kände verkligen inte för att göra någonting eller träffa någon. Gittan ville att vi skulle gå ut, men nee, jag är bara noll sugen. Trött. Punkt.

Imorrn ska vi iväg och handla för våra presentkort och så ska vi lämna in tvn. Garantin går tydligen ut den 27:e och den måste lämnas in eftersom den inte tar emot signaler från fjärrkontrollen.

Nu är jag för övrigt i vecka 9. Och mår bra. Eller ja.. trött och allmänt hormonstinn. Gråter till allt. Blir arg lätt. Jaja, det kunde jag nog bli förut med, men det är inte på samma sätt nu. Ja jag vet inte.. Gråter till varenda jäkla film.

Tänkte skriva lite vad jag fått men jag vet inte om jag kommer ihåg allt ens.. Är det nåt man kan skylla på graviditet? Glömsk?


Kommentarer
Postat av: Pethra

Hehe, glömsk, trött och hormonstinn låter härligt. =) Bara tre veckor kvar till v 12! Whee!

2007-12-26 @ 10:22:37
URL: http://nanoliten.blogg.se
Postat av: Lilian

Jaaa! Bild!

2007-12-28 @ 22:46:40
URL: http://lillzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0