Badkläder

Nu har jag köpt badkläder... Ujuj, det va en pärs! Köpte det som inte fick mig att känna mig som fetast i världen. Det plagget som bara fick mig att känna mig som en padda. Doh. Hehe
Men det får bli bra. Bikini var ju bara att glömma... fanns ingenting som fick mig att känna mig bekväm. Och baddräkt, visst, men man känner sig ändå på nåt sätt bara större i baddräkt.


Och så har jag varit på arbetsförmedlingen och hämtat intyg. Och pratat med lönekontoret. Gud så hjälpsamma de är överallt idag. Arbetsförmedlingen gav mig hjälp direkt eftersom det var så litet ärende, så det tog typ 5 min. Man är ju van att sitta där nån timme innan man får hjälp. Och på lönekontoret var hon snabb med att kolla upp det jag behövde, hon hade t o m kollat upp en massa uträkningar om OB osv som hon trodde fk skulle vilja ha. Vilket också är sant, för det är det de vill att lönekontoret ska skriva i papprena jag ska skicka till dem. Men det visste ju inte tjejen jag pratade med. Men iaf, så sa hon att jag ska skicka papprena underskrivna till dem, så skickar de dem vidare till fk. Härligt. =) Det går ju som på räls det här.. Men sen ska väl fk strula mer säkert.. suck.

Jag har kommit på hur mycket jag ångrar mig att jag klippte den här frisyren. FYFAN va tråkigt det är att vänta på att det ska växa ut igen.. Om jag bara klippt page så hade det nog inte varit så jobbigt, då är ju allt mer eller mindre jämnlångt. Men det här... fan känns som det aldrig kommer växa ut igen. Bara små hårtestar som flyger åt alla håll o kanter. Hmpf.

Och vet ni vilken babyboom det är i år då! Herreminjesus vad många det är som ska ha barn eller har fått barn i år. Jag har 3 kusiner som kommer få i år och en kusin som redan fått i år. En annan kusin fick i december förra året, det är nära nog för att han ska få räknas med. Och så är det Pethra som fått i år plus Heidi som ska få i år. Finns det fler? Säkert nån mer som kommer tillkomma.. eller som åtminstone kommer vara gravid i år. =)
Glad att man startade karusellen i tid så man slapp sitta här och vara avis på riktigt. Jag var "avis" redan när Sussu o Micke sa att de väntade Elliot. O han föddes i aug 07. Eller avis vet jag inte om det är ett dumt ord.. Men det stack ju till i en varje gång man hörde att nån var gravid. Det var början på att vara redo själv antar jag.

Nästa torsdag är det bm igen. Har slutat helt att väga mig här hemma. Ingen idé. Men det kommer nog alltid vara lite spännande när man ska dit. Se hur mycket man gått upp denna gång. Hehe.  Nu skulle hon börja mäta magen också. Och säkert proppa i mig fler rekomendationer om Niferex. Hms.
Hon har skrivit i min journal att jag använder Niferex. Gör jag ju inte.. Men men, spelar ingen roll egentligen.
För en gångs skull har jag ingen fråga till henne... Ingenting som jag går o tänker på o vill ha svar på.
Inte som jag kan komma ihåg iaf. Haha. Skulle säkert glömma fråga ändå om det var nåt... mitt minne nuförtiden alltså... Ujuj.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är jättefin.

2008-04-15 @ 18:04:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Pethra

Jättefina badkläder! Och såå fin mage på förra bilden! :) Stor skillnad bara på en vecka faktiskt!

2008-04-15 @ 19:26:26
URL: http://nanoliten.blogg.se
Postat av: Denise

Ville bara säga hej och tillägga att magen ser jättefin ut
=)
Tror jag såg Kristian här på Volvo för ngn vecka sedan, om han jobbar borta vid Måleriet?
Hoppas ni får en sköööön semester!

2008-04-18 @ 13:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0