Irriterad de luxe

Mja jag vet inte vad jag ska kalla den här dagen.. Irritations-dagen antar jag. Varit irriterad mest hela dan.
Folk är så dumma ibland.

MEN, en sak är för jävla bra. Jag blev beviljad havandeskapspenning idag! Thank god.
Känner att jag blev gravid så jävla rätt tidpunkt. Just nu vill jag bara bort från jobbet... far far away.
Till allt blivit bra igen. Till rutinerna funkar igen.
Vissa dagar känner jag verkligen att jag vill ha ett annat jobb. Men vad skulle jag söka?
Och andra dagar är jag nästan lite stolt över att jobba där jag jobbar. Göra en skillnad i samhället liksom.

Idag är inte en bra dag. O inte är K hemma heller. O det blev jag också irriterad över. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0