Kalajs

Kom precis hem efter 40-års kalas. Morbrors fru som fyllde år. Muche trevligt. Drack mig ett gott alkoholfritt vitt vin minsann. De andra vita vinerna smakar rävpiss, men det här var helt okej! Fre Chardonnay. Mmm, det blir det nog mer av.

Kristian är hos Kim.. Vet inte om de kommer gå ut eller vad de skulle göra. Jag hoppas ju förstås på att de inte går ut. Men ja, det är ju Kim som fyller så om han vill ut förstår jag ju att Kristian hänger på.
Själv ska jag nog ta och kolla på lite Satc, sen lägga mig o läsa min nyhemkomna Vi föräldrar-tidning.
Yes.. det var min lördagskväll det gott folk. Spännande värre. ;)

Satt och bläddrade i Tax free-tidningen som vi kan beställa ur till planet. Tänkte för mig själv att "ska man ta o köpa en flaska sprit ändå? Det är ju så billigt och sprit står sig ju liksom.. Nångång i höst kommer jag ju dricka igen säkert..." Men en sekund senare så tänkte jag att, är jag dum eller? Haha. Kan väl köpa den lilla spriten DÅ istället. Vem vet hur lång tid det tar innan jag ens dricker. Bara för att man sen kan, så betyder det ju inte att man vill.

Jag har ena förbannade hugg i sidan alltså... gah. Känns som typ sådär mjälthugg eller vare heter. Fast i mycket större skala. Det började igår. Ställde mig o grät på jobbet för jag fick så svårt att andas när det högg. Idag fick jag en sån attack igen på jobbet. Det verkar bli värre om jag anstränger mig. Typ lyfter eller nåt sånt. Men det känns konstant just nu. Att ta ett djupt andetag är svårt... då hugger det till.
Frågade på Familjeliv om nån annan också har så... Och det var en som svarade att hon hade så när hon va gravid. Hennes bm hade sagt att det var ligamenten som töjer sig eller vare va... Och det va ingen fara för varken en själv eller för bebis. Mina hugg är mer koncentrerade till precis vid revbenen och under, bara på vänster sida. Hennes hade börjat vid revbenen och känts ända ned till höften. Undra om det är här för att stanna nu, eller om det bara är nåt tillfälligt?

Nej nu börjar mina ögon grusa.

Förresten Pethra, bilden på Axel i ditt senaste inlägg fick mig att verkligen längta efter mitt eget barn. Sovandes sött i vagnen... Soon... soon....

Kommentarer
Postat av: Pethra

Jaa, soooon.. tänk så mysigt. Jag ser också fram emot att få träffa er knodd. Undrar vad det är för en om gömmer sig där i magen din. :) Kan det inte vara gallan du känner av förresten?

2008-04-26 @ 23:09:14
URL: http://nanoliten.blogg.se
Postat av: Malin

Det är PRECIS så jag känner varje eviga dag. kan inte ens gå elr röra mj..

2008-04-27 @ 11:21:08
URL: http://Malliino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0