Kassakort på kassakort

Jag är verkligen, verkligen, verkligen trött på att stämpla. Men nu borde det värsta vara över!
Har dock några till veckor att stämpla om. De senaste veckorna som gått här.. för har jag gjort fel på de innan så har jag säkerligen gjort fel på de senaste också. Blah.

Idag ska vi på en till radhus-visning. Spännande spännande. Förra budgivningen gick för högt så den hoppade vi av. Vi får hoppas på den här istället!

Gårdagskvällen va mycket trevlig. Alltid roligt att träffa jobbarkompisarna på ett trevligare sätt. =)
Och bara så ni vet, jag suger verkligen i bowling. Helt klart.

Kommentarer
Postat av: Rick

Det e inget att skämmas över, det ligger i släkten, din far är oxå kass i bowling...haha

2008-04-20 @ 11:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0