Radhus och förbannade a-kassan

Jahaja.. då har vi varit och tittat på ett radhus på Trumpetvägen. Bankmöte på måndag för att fixa lånelöfte. =)
Även om det inte skulle bli just den här, så är det bra om vi får löfte så att vi kan titta vidare.

Och så har vi varit nere och betalat vår resa. 3:e maj till Turkiet, Side. Det var där vi var med Tom för 1½ år sedan.
Fint och lugnt ställe. 4900 kr för båda på 4-stjärnigt hotell med frukostbuffé. Härligt.

Vad som INTE är härligt är att jag fått nå jävla förbannade satans papper från a-kassan.
Jag har tydligen (?) inte deklarerat rätt timmar på mina kassakort. De säger att mina timmar som jag fyllt i att jag jobbat inte stämmer överens med vad min arbetsgivare säger på intyget. Det är ju förbannat konstigt eftersom jag setat och gått igenom varenda jävla schema och fyllt i hur jag jobbat. Såatt såatt... där blir jag väl återbetalningsskyldig till slut, för inte fan kommer de ge sig inte. Kan nån ge mig heltid så jag slipper stämpla?
Åtminstone 28-30 timmar, det skulle duga så jävla bra. FYFAN va skönt det ska bli att slippa sånt här snart... Iaf för ett tag.

Ca 8 veckor kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0