Räkmacka

Andra dagen på min lilla semester. Hehe. Idag bär det av till Ikea med mamma och mormor. Jag ska inte köpa nåt, men jag lovade mormor förut att vi skulle åka. Och det är ju alltid trevligt med Ikea.
Skulle köpa madrass till spjälsängen egentligen, men de pengarna finns helt enkelt inte just nu.
Jag har ju Ikea-kort, men vi ska försöka sluta använda det eftersom det är så jäkla hög ränta och skit på det.
Hittade förresten i samma pris på Barnens Hus. Så det får bli därifrån istället. Men ja, inte än...
Jag tyckte jag skulle ha kvar en hel del pengar den här månaden, men icke. Fast ja, det är ju för att vi ska resa. Så det är ju fickpengarna som jag knaprar på. Vet ju inte hur mycket det går åt. Inte så mycket tror jag iof. Frukostbuffé har vi på hotellet, så det är lunch och middag varje dag då. Och en hel del vatten. Det blir bra det där. =)

Gårdagen va mysig. Båda matade och bytte blöja på Axel. Det är så roligt att leka "mamma". ;)
Sen var vi en sväng på stan och fikade kladdkaka. Där gick jag ju självklart malligt med vagnen också. Haha
Nej jag längtar som en tok. Samtidigt som jag känner att det finns ingen brådska med att komma ut för tidigt.
Han måste bakas klart där inne. Augusti blir bra, hör du det lilla * ? =)

Vi var och skrev på kontraktet igår för huset. Nu äre final. De kan inte ångra sig längre. Vi SKA flytta in där. Wheho.

Apropå det skulle jag ju börja packa lite smått... får se om det blir nåt idag. Måste ha våra lådor från mormor först.


Mina hugg i sidan kom inte alls på hela dan igår. Kanske var det bara nåt tillfälligt? Skulle vara så tacksam då. Men som jag sa till Pethra igår, den här räkmackan lär ju sluta snart... Ska inget "ordentligt" djävulstyg komma? Missförstå mig rätt, jag vill inte att nåt djävulstyg kommer, men jag kan inte riktigt tro på att jag ska få en skitenkel graviditet rakt igenom. It would be heaven, yes, men vad är oddsen? (lika bra att vara realistisk, så jag inte får en chock sen när djävulstyget kommer ;) )

15 veckor kvar då... Nästan bara 3 månader. Gulp. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0