Knorrandet

Usch va jag mår dåligt nu. Fan, skulle ju inte gå in o kolla på de där bilderna.. men så gjorde jag det ändå.
Förstår inte hur man kan lägga ut bilder på sitt döda barn. O varför i helvete går jag in o tittar på det?! =(


Fick veta idag att lilla Elsa (Jani o Heidis dotter) låter precis likadant som Ville gör.
Det där knorrandet. Hehe. O hon tar också i, så det är ju magen det handlar om.
Man känner sig jäkligt maktlös, men det är ju egentligen ingen fara. Så länge det inte är kolik så är jag nöjd. Och han bajsar ju jättebra, bara det att han har luft i magen som gör ont att få ut. Håller på att vänja av honom med amningsnappen, som släpper igenom mer luft än vanligt, så då blir det säkert bättre för honom. Han är så duktig. Bara behövt använda den ett par ggr inatt, annars har han varit utan den i 2 dagar. =)

Jimmie o Cicci har fått sin lilla Lucas imorse! =) Grattis till dem! Han va så söt i sitt mörka hår. =)

Nu hör jag en viss ung herre gapa. Hehe. Matdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0