Stora killen

Vår lilla kille har blivit stor kille. Nu väger han 4215 och är 52 lång. Var på Bvc igår och allt var precis som det skulle. Alltid skönt att höra sånt. Och navelbråcket är inget att oroa sig för, det kommer försvinna innan han är 2 år. För en del försvinner det på bara några månader. Man skulle bara låta det vara.
Hon sa att de räknar honom inte ens som för tidigt född, utan som att han varit född i v 40. Skönt det med på nåt sätt.



Pussmun. Hihi

Jaha, imorgon sker det. Utgång. Ville ska sova hos mamma och pappa. Jag är inte orolig på nåt sätt, men det kommer kännas förbannat jobbigt att komma hem och sova utan att han är här. Tårögd bara jag tänker på det.
Men det ska också bli jätteroligt att gå ut. Like old times. Alla 6. =)

Läste en jättegullig historia i en veckotidning. Det var far och morföräldrar som utbytte erfarenheter och en skrev att när hon varit barnvakt åt sitt barnbarn så hade barnbarnet bara skrikit och skrikit, inte velat somna. Men när hon la barnbarnet i föräldrarnas säng, så kravlade hon över till mammans sida och somnade gott. Skitgulligt ju. =)
Och en annan farmor/mormor skrev att när hon var barnvakt så hade hon alltid på sig mammans tröja eller morgonrock, så att barnet skulle känna sig tryggt när det luktade mamma. =) Mammahjärtat smälter...

Det är otroligt vad man kan älska en liten varelse. Jag kommer på mig själv med att vara rädd för att något ska hända honom. Vad jag skulle göra då. Usch, vill inte ens tänka tanken. 

Nu hör jag en massa knorrande. Dags att kramas! =)


Kommentarer
Postat av: Lilian

han är ju redan värsta playern ju.

är rädd att om jag får en dotter så

kommer han krossa hennes lilla hjärta.. hehe :)

2008-08-15 @ 12:30:06
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Nikolina

Vad sööt han är :)

2008-08-15 @ 12:37:15
URL: http://sunshine38.blogg.se/
Postat av: Pethra

Gud va han vuxit alltså. Galet. Han är så fiiin! Och han är fan skitlik K's pappa! Haha. Speciellt på kortet din mamma la upp i sin blogg häromdagen.

2008-08-15 @ 16:36:36
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: emelie

åh, vilken liten sötnos! :)

2008-08-15 @ 21:04:42
URL: http://eca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0