Årskrönika

Tänkte anamma Lilians årskrönika... =)

1. Har du gjort något i år som du aldrig gjort förut?

Ja, det är ju att ha blivit mamma då. =)

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Det tror jag inte. Eftersom jag var gravid förra nyår så infann sig aldrig det vanliga löftet om att gå ned i vikt. Hehe

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jaa. Pethra och Martin fick sin lilla Axel. Jani och Heidi fick sin lilla Elsa. Sen har jag en hel del kusiner som fått sina små bebisar i år också. Belinda fick Nowalie. Jimmie fick Lucas. Élaine fick Jamie. Carola fick Jasmine.
Sen blir ju Lilian och Patrik föräldrar här i början av januari 2009. =)

4. Är det något du saknat 2008 som du vill ha 2009?

Det skulle väl vara mer pengar då... Hehe. Men annars så har 2008 varit det bästa året ever.

5. Vad var din största framgång 2008?

Självklart förlossningen.

6. Vad spenderade du mest pengar på 2008?

Huset. Lån lån lån. ;)

I rena kontanter sådär vet jag inte vad det skulle vara... Villes spjälsäng kanske, 1200 kr. Hehe

7. Vad önskar du att du gjort mer?

Hm. Svårt... Inget, tror jag. Eller, sparat mer pengar kanske?

8. Vad önskar du att du gjort mindre?

Ätit! Haha

9. Hur tillbringar du nyår?

Det blir spelkväll här hemma med Lilian, Patrik, Gittan och Kim. Och självklart Kristian och Ville också. =)

10. Vem saknade du?

Ibland kunde jag känna att jag saknade Lilian. Inte Levin, förstås... Henne träffar jag ju. Hehe

Och självklart farmor. Det märks att det gått lång tid nu sedan hon dog. Hon var inte den första som kom upp i huvudet. Det här la jag till efteråt. Konstigt, men ändå lite skönt... På nåt sätt.

11. Finns det någonting du ångrar med 2008?

Nej, ingenting faktiskt.

12. Vilken del av 2008 var bäst, första eller andra halvan?

Andra halvan, eftersom då kom Ville. =)

13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet?

Jag ser verkligen fram emot 2009, eftersom det är då Ville kommer lära sig sjukt mycket nytt. Börja gå, klappa händer, prata osv osv. Kommer vara hemma med Ville hela 2009, så det här kommer bli ett sjukt roligt år. =)



Sådärja. Gör nu din egen årskrönika. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0