Böcker

Nu har vi varit på biblioteket. Vi var så duktiga och gick dit och hem. Promenad på 2 timmar sammanlagt. Me so good.
Plus att jag inte ätit nåt dåligt igår eller idag. Det brukar kunna slinka ned en bit marsipan eller nåt på kvällskvisten, men jag försöker verkligen stå emot nu när jag vet att det under julhelgen kommer bli så mycket skit ändå.
Ville var förresten väldigt väldigt duktig när vi var på biblioteket. Han charmade sagotanten och var allmänt glad.
Såna stunder är mycket bra, när han är glad och snäll nånannanstans. Så det slipper bli bök helt enkelt.

Fick lite tips och idéer och vilka böcker man kan börja med osv. Så enkelt som möjligt, i början.
Ska köpa nån sån där riktigt enkel bok. Enkla teckningar i. Ja, enkelt.

Jag kan tycka att jag är värd en fotmassage ikväll.

Nu äter Ville upp sin tomtedräkt. Dags att aktivera honom tror jag. Hehe

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag tycker vi brudar bokar in ngt i januari innan jag flyttar (17e). Får se om vi hinner innan Lilian ploppar =O)

2008-12-19 @ 18:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0