Snutt glad vs arg

Igår julpyntade vi. Klädde granen och tog fram alla tomar och grejer. Så himla mysigt är det nu. =)
Men om 2 veckor kommer jag va trött på skiten. Hehe

Jag ska försöka leta fram nåt gott recept med chokladinnehåll. Nån som har nåt tips?
Kokosrutor och kladdkaka är ju lite halvtråkigt...


Glada Ville busar med pappa






Men det kan snabbt gå över.. ;)


Kristian är med sin bror och köper virke. Snutt sover, men han kommer nog strax vakna.

Vi har för övrigt Sveriges bredaste gran tror jag.

Kommentarer
Postat av: Pethra

han blir verkligen sötare och sötare för varje dag som går. :)

2008-12-21 @ 11:39:16
Postat av: Mamma

Mormors lilla älskling, va jag längtar efter dig, på tal om bred gran så får vi nästan flytta ut alla möbler för att få plats med våran.

2008-12-21 @ 18:05:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0