Spruta

Idag är det dags för 5-månaders läkarbesök med spruta. Ujuj. ;)
Nästa månad är det dags för utvecklingsbedömning. Already.

Han ligger o sover nu lilla snutt... Ovetandes om vilken hemsk förmiddag han antagligen kommer tycka att det är.
Nej då, det går nog bra det här. Förra gången var han bara 3 månader så han uppfattade inte så mycket. Nu känns det som att han kan säga till rejält. Hehe

Han var så duktig igår. Somnade vid halv nio, sov en halvtimme, sen vill ehan ha mat. Sen va han vaken kanske en kvart 20 min, sen somnade han när jag la honom på mig, för natten. Lilla älskling. Såna kvällar tycker vi om!

Dags att fixa iordning.



Han är så duktig så duktig. Sa inte ett knyst. Och inte skällde han ut mig i bilen efteråt heller.
Han har gått upp jättebra. Fick faktiskt beröm för min amning. Hon sa att många inte orkar erbjuda bebisen så ofta som den behöver, men att här ser hon ju klart och tydligt att jag gör det och att det är bra gjort. Klapp på axeln till mig. ;) Sen kanske hon säger så till alla, men det struntar jag i. Hehe
Han väger hela 8190 gram nu och är 66,5 cm lång. Lilla killen håller på att bli stora killen.

Nu ska vi gosa lite.. Han ligger här bredvid mig, pratar och pockar på uppmärksamhet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0