Tjejerna regerar i TP

Så var lucia över. Villes första. =) Vi bjöd över Kim, Gittan, Jani och Heidi och lilla Elsa igår kväll. Käkade mat och spelade TP och Alfapet. Elsas bedtime var runt 19, så runt 20 kände de sig manade att åka hem eftersom hon typ vägrar somna borta. Lilla tjejen... så trött så trött var hon..


Hur söta är de inte när de håller hand?


Små snuttar... =)

Hur som helst så vann tjejerna TP igår. Jag och Gittan kämpade to the bitter end. Vi är bra! ;)
Men kanske inte på geografi. "Bangladesh, ligger det i Indien?" Hahaha


Vi skulle egentligen ha åkt till Anna, Niclas och Astrid igår där Astrid skulle bjuda på lucia-fika. Men skruttan var magsjuk så det ställdes in. Vi ska åka dit en annan dag istället.


Idag kom mamma hit och var med Ville ett par timmar så vi kunde få lite gjort här. Jag röjde i tvättstugan och Kristian röjde däruppe plus målade i Villes rum. Så nu är vi nöjda och är förstås värda nåt gott ikväll. ;)


Jodå.. en stund gillar han det... det gör han.

Jag är ju lite halvt emot gåstol sådär... Känns mer som man borde kalla det släpstol, för de flesta ungar bara släpar sig fram i dem. Men men, korta stunder kan den ju vara bra. Om inte annat för min skull, så man kan gå på toa utan att höra ett gallskrik från babygymmet. ;) Men vem vet, sen kanske han sitter där jämt. Har märkt att man längs vägen hinner tänka om både en och två ggr när det handlar om saker man trodde man tyckte innan man fick barn.
Och bra är väl det.

Nu har min snutt vaknat, så nu ska det sjungas lite.

Kommentarer
Postat av: Margot

Lilla Ville, han ser lidande ut på första bilden precis som han tänker, jaha nu är man fast.

2008-12-15 @ 06:38:45
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0