Börjar närma sig...

Han va så fin så fin, vår lilla pepparkaka. =)

Lucia-firande var i form av sångstund, så Ville satt ju självklart tyst som ett ljus. Vi sjunger varje dag och han verkar älska det för han blir alltid tyst och ibland "sjunger" han med. Hehe
Men vad man har glömt bort låtar alltså! Nu har jag ju pluggat på, så de vanligaste kan jag ju plus några till. Men det är klart, det var längesen man va liten. Då satt de ju som ett smäck.
Iaf är det roligt att se hur nöjd han blir när man sjunger och leker ramsor. Så liten, men så medveten.
Roligast just nu, mest för mig kanske, är "Var bor du lilla råtta". ;)

Helg igen. Älskar helg. Då är vi hemma alla 3.

Har setat igen och skrivit matlista för 1 vecka framåt. Oh så duktiga vi är. Det går faktiskt bra. Man småhandlar inte, förutom det man måste. Mjölk osv. Visserligen kan det bero på att vi är väldigt fattiga just nu också, men vi är iaf duktiga!

Snart är verkligen julen här. Gosh. Har nyss ätit julbord, men ändå längtar jag till den goda maten. Och till att få vara med Ville hans första jul. Där fick jag tårar i ögonen. Haha. Men ja.. det är speciellt... Han var efterlängtad. Och nu får han uppleva allt det underbara som vi ska försöka ge honom i form av minnen. Fan va bra det kommer bli. Familj. Kärlek.


Ville, Elias och Elliot. Kusinerna. =)


Klart man som kusin delar med sig av fingret... Hehe


Fina..


Jag och Ville

Kommentarer
Postat av: emelie

men han är ju så sööt! Finaste pepparkakan! :) tack för ditt råd också, det är bara så jobbigt att verkligen bestämma sig:)

2008-12-12 @ 11:42:50
URL: http://eca.blogg.se/
Postat av: Pethra

han var sjukt söt i pepparkaksdräkten. :) det är verkligen något visst med första julen.. det är nu det har börjat. häftigt.

2008-12-12 @ 14:36:59
Postat av: Dense

Bedårande liten gingersnap =)

2008-12-15 @ 10:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0