02:09!

Nu har han kommit till världen! 3210 gram och 50 cm lång kom deras lilla son ut inatt kl.02:09! Fyyy så roligt! Längtar som tusan till de kommit hem och landat i allt så vi kan åka dit och hälsa på. =) Åh jag blir helt gråtfärdig.. 24:e februari blev hans födelsedag. Ett bra datum! =) Jag undrar hur han ser ut. Inte fått nån bild än, får se om man kanske får ett mms under dagen. =)
Grattis till lilla familjen Andersson/Pettersson! Ni är guld!

Kanske ska ut och gå en sväng idag med Lilian. Var ett tag sen nu. Haft nåt att göra de senaste söndagarna. O jag vet inte om vi skulle till Micke och Sussu idag en sväng innan hans match, så vi får se. Annars kan man ju iof gå när han har match? Han drar vid halv fyra så då äre väl fortf. ljust ute?

Äh, ingen idé jag skriver om saker, kan inte sluta tänka på familjen Andersson/Pettersson ändå.. haha

Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0