Astrid

Snart bär det av till Anna o Niclas. Träffade dem på bolaget idag, med lilla Astrid förstås. Gud va söt o go hon är alltså. Igår hade hon ropat på Anna från rummet bredvid "Mamma, jag vill prata med dig!" Så Anna gick dit. "Jag behöver byta blöja" sa hon då. Hehe. Så jäkla gullig. Man blir så förvånad när man ser att små barn på 1½ år är så "vuxna" eller vad man ska säga. =)
Hon hade pratat en del om att Kristian ska komma dit idag. Min Kristian alltså. Hon tycker tydligen om honom. Hon skulle visa hennes nya säng för honom idag hade hon sagt. Haha. Gulliga unge. =)
Önskar jag hade tänkt på att köpa nån liten present åt henne, men det kommer man ju förstås på så himla sent.
Får bli en annan gång.

Nej jag måste verkligen köpa ett par mammabyxor nu imorrn eller på måndag. Det bara är ett måste. Vill inte kränga på mig mina vanliga jeans. Använder Pethras mammabyxor idag. =)

Kommentarer
Postat av: Pethra

Bra att de kommer till användning. :) Hoppas ni har en trevlig kväll!

2008-02-02 @ 21:21:28
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0