Bittersweet

Jaaa, ibland tycker jag synd om min älskling. Han hade fixat maten här hemma till nu när jag kom hem. Och så fick jag 2 par örhängen som han hade beställt på jobbet (nån som känner nån som designar själv) för ett tag sen, jättefina! Och klockan jag tittade på igår på Tunapark. Vit modell större, skitsnygg tycker jag. Och blomma och kort.
Jaa, nu undrar ni nog vad han fick och det ska jag berätta. Han fick ett kort och en rolig bok om hur folk har ursäktat sig i olika situationer. På nåt sätt känns det inte lika? Haha. Han ska få nåt väldigt fint när han fyller år kan jag säga. Min älskling... Inte trodde jag han skulle köpa massa grejer heller... Men men. Blev ju glad förstås. =)

Den här dagen är så bitterljuv... Jag gråter för jag kommer ihåg hur jag mådde den här tiden för 5 år sedan. Men samtidigt ler jag för jag är lycklig med Kristian. Och lycklig för att jag ska bli mamma.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0