En jävla fegskit

Kan ju lätt säga att det var sista gången Kristian gick ut under den här graviditeten. Inget mer!
Man kan fan  inte gå på stan själv utan att nån idiot ska slå ner en.
Vilket alltså hände för Kristian inatt. Han skulle fram o heja på en bekant, men det gick inte för sig för dennes polare, som jag vet vem det är för övrigt. Fina människor det där, not. Så Kristian á la fläskläpp är det idag.
Första gången jag lade ner garden för när han ska ut. Jag ringde inte o kollade när han kommer hem och ATT han kommer hem. Vaknade vid två o tänkte om jag skulle göra det, men jag tänkte för mig själv att nej, han är i lugna händer, han kommer hem. Japp... det gjorde han ju. Men tänk om han inte? Fyfan va förbannad jag var inatt. Vilka jävla idioter det finns. Sen är det ju fint om den här bekanta hade avvärjt situationen, men nix.
Så, hemmafester blir det nu, inge krog för honom. Tur att han är så förstående och själv förstod att det är så det får bli. Jag tänker inte ligga här o undra om han kommer hem öht nästa gång. Nästa gång kan idioten ha kniv, vem vet.
Och Kristian som är så snäll o aldrig skulle slå någon.. skulle aldrig göra en fluga förnär. Riktigt ser framför mig hur förvirrad han måste ha blivit när nån vill vara elak och slå honom. =( Det var ju förbannat fegt gjort av idioten också. Flög på honom från sidan så Kristian såg inte ens att han kom. Fyfan. Högstadiefasoner, "skydda" sin polare eller vafan han nu tyckte att han gjorde. En jävla fegskit, det är vad idioten är. Hoppas fan inte han handlar av mig nåndag, kommer inte kunna hålla käften känns det som. Tyvärr får man väl inte säga nåt till kunder. Men vore jag Kristian skulle jag ha polisanmält, lätt. Såna där ska sättas på plats. Fyfan.

Så nu blir det många lugna hemmakvällar framöver.. O det är sååå skönt.

 Min älskling.. =/

Kommentarer
Postat av: Pethra

Idioter finns det gott om.. usch och fy!

2008-02-10 @ 17:00:56
URL: http://nanoliten.blogg.se
Postat av: donny

Ja vilken jävla dåre.. Fyfan vad arg man blir.

2008-02-10 @ 22:46:27
URL: http://donny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0