Farlig lördag

Just another monday..
Idag är det fint väder så jag ska pallra mig ut o ta en promenad senare tänkte jag.
Är ingen bra dag idag för övrigt. Väldigt.. ja vad säger man.. Gråtmild.

Hade bokat bord till på lördag så att vi kunde äta på Papas Tapas. Men det funkade inte för Kristian ska ut med laget om/när de vinner sin match då... så jag bokade om till lördagen efter. Tråkigt.
Så jag blir hemma med chips-skålen på magen kollandes på Melodifestivalen, som ju innehåller Linda Bengtzing den här gången, vilket är toppen.
Kunde jag inte gå ut o äta med K, så vill jag hellre bara vara hemma. Får väl dona lite.. eller nåt.
Fast om det nu blir så att han är ute till 02-03, då vet jag inte hur jag reagerar. Jag är MYCKET skeptisk till detta.
Gillar inte tanken överhuvudtaget. Kan ju inte isolera människan, men det måste få finnas gränser. Kommer ha ångest hela veckan inför lördagen. =( Ville verkligen inte bli en "sån" som inte kan "låta" sin kille gå ut. Fast riktigt så tycker jag iof inte att det är heller. Stan är fan farlig, har man ju insett nu. Åtminstone efter kl.01.

Negativ dag..


Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan :) Ja vi kunde se på ultraljudet att det var en liten kille :) Vi tyckte iaf för våran del att det skulle bli lättare. Att fixa rummet & köpa kläder & så :) :) Jag har Agneta, jätte snäll ! Själv då? Kram

2008-02-25 @ 14:08:51
Postat av: Lilian

om du motförmodan skulle ångra dig
och vill komma över på lörda..
så är det bara att slå en pling.
kramis

2008-02-25 @ 15:45:16
URL: http://lillzan.blogspot.com
Postat av: Malin

Hejsan :) jasså va trevligt ;) hon är jätte rar ! jag gick in i vecka 18 igår söndag :) ha det bäst

2008-02-25 @ 16:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0