Fler bäsar!

Visste det! Haha. Fan va nice. Mailade Cissi i typ måndags eller nåt o frågade, för jag har haft den där känslan sedan mormor fyllde år i januari. Men hon hade tydligen inte kollat sin mail. Det är hur kul som helst att det blir bara ett par veckor eller så mellan våra bäsar. =) Nu är det alltså jag, Cissi, Heidi och min kusin Malin, som kommer få runt samma tid. Babyboom. Heidi ligger före 6 veckor men annars är det bara en vecka mellan både Cissi o mig och Malin o mig. Cissi o Malin är alltså i samma vecka tror jag. Roligt. =)

Undrar hur det går däruppe för Pethra o Martin.. Hoppas allt går bra. Vem vet, den kanske redan är ute?

Vi kom precis hem från Lilian o Patrik. Blev lite senare än jag tänkt, så nu är jag skittrött o har ont i ryggen (svanken). Blir sängen alldeles strax. Kollade på melodifestivalen och spelade melodifestivalen-spelet. Trevligt trevligt. Även om jag blev sjukt irriterad vissa ggr. Beror det på avsaknaden av alkohol eller var det pga gravidhormoner? Eller hade jag blivit irriterad ändå? Who knows. Jag och Lilian vann i spelet iaf o det va roligt. =)

Nej, sängen var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0