Gårdagen

Gårdagskvällen var mycket trevlig. Astrid är ju så underbar. Filmade henne lite oså sa hon "hej marie". Det är lite roligt att ha på film. =)

Blev en hel del barnprat förstås. Förlossningsprat, gravidprat, ammandeprat. Ja, sånt där som står högt i kurs hos oss nuförtiden. Det är kul att höra andras åsikter och tankar om allt. Hur de gjorde osv.
Fick en gravid-present av dem också. En såndär tröja som det står bebis på. Hehe. Mja, jag är ju inget fan av såna tröjor, men det hade jag inte berättat för henne tydligen. Och får man något så ler man och tackar. Kan ju använda den hemma. =) Och så hade Astrid ritat en teckning till mig o Kristian. Ett hus. Ja, man ser att det är ett hus. Om man tittar noga och har fantasi. ;)

Idag försöker jag städa lite. Kristian är hos Micke och tapetserar. Tom skulle nog komma över på en fika sen, så jag kände mig illa tvungen att städa lite.

Annars är det nog mest slappande som står på schemat. Göra nån god mat sen och titta på film. En och annan godisbit slinker säkert ner också. Usch o fy.. måste sluta äta. Kommer ha gått upp 30 kg i slutändan.
Jag funderar på hur jag kommer straffas sen, eftersom jag slapp illamåendet tydligen. Foglossning som hette duga? Ryggbesvär så man blir sängliggande? Eller ska vi säga så att min graviditet kommer vara smärtfri och alldeles underbar. Taget!

25 dagar kvar till vi får se den lille. Pojke eller flicka, pojke eller flicka. Hoppas de ser något sånär. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0