Husvakt

Donny: Det är ändå skönt, på nåt konstigt sätt, att ha någon som betytt så förbannat mycket för en, förutom våra föräldrar förstås. Och det är skönt att man vet att någon annan förstår känslan, den här paniken som kommer om man tänker för länge. För när jag tänker för länge o börjar hyperventilera, då är jag tillbaka där vid hennes dödsbädd. Därför man inte orkar tänka så länge, för paniken får en att tro att allt händer igen, fastän det redan hänt för 5 år sedan.



Ska snart packa mig iväg till landet. Mamma och pappa gör Stockholm ikväll med Kristians föräldrar, så vi ska vara barn/hundvakt. Ska ta med mig lite pizzor så blir det så bra så. Hade mina funderingar på om jag skulle passa på att tvätta bilen grundligt därute... Men det återstår att se om jag orkar. =)
Men en bastu kanske det blir iaf. Eller ska man inte basta som gravid ? Vet att värme inte är det bästa, men man behöver ju inte sitta så länge. Aja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0