Kungsgatan

Har jag bara vant mig vid huvudvärk så pass att jag inte vet när jag inte har den längre?
När jag stannar o känner efter, så har jag huvudvärk. Men så glömmer jag typ bort det mellan gångerna.
Jag kanske har ont hela tiden men att jag är så van att jag inte fattar det? Äh.

Jobbade 3 timmar på Kungsgatan nyss. Det var rätt kul ändå med lite ombyte. Men ja, det är ju liiite annorlunda kundgrupp där. Hehe. Åse, som var med från min butik också, sumpade legkontroll. Jobbigt. Speciellt jobbigt när det inte ens är ens egen butik. Men men. Sånt händer. Hon som hon inte tog leg på hade dessutom barnvagn med sitt barn i. Är inte det lite dumt? De vill verkligen att vi inte ska klara det. När jag sumpade det en gång förut så var det en tjej som var med sin mamma. Helo? Det är ju verkligen att provocera fram ett sumpande.

Var och slipade våra nya knivar idag. 20 kr per kniv. Helbra. =)

Skulle iväg o köpa mammabrallor idag vare tänkt, men fan att jag aldrig orkar. När jag väl kommer hem så vill jag bara chilla hemma, gå o plocka lite o ha mig. Det är jobbigt att åka iväg.

Min gamla chef, som nu jobbar på kungsgatan, sa idag att nu syns det. Att hon såg en avrundning på magen. Det är ju alltid roligt att höra, när man vet att det inte handlar om tjockhet. Hehe

Kommentarer
Postat av: donny

Är du helt säker på att det inte var vanlig tjockhet han menade? :O

2008-02-04 @ 15:52:25
URL: http://donny.blogg.se
Postat av: donny

En kvinnlig chef? Pöh! Och det vill du man ska tro på? Det är bara män som är chefer och det vet du också!

2008-02-04 @ 18:02:05
URL: http://donny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0