Magen

Här sitter jag och dricker cola. Huvudvärken har hållt sig borta hela långa dan! Hur nice som helst.

Däremot var det lite problem inatt/imorse.. Vaknade halv fem och hade ont i magen. Några minuter gick och jag kunde inte somna om, då började det göra ont som faaan och jag visste inte var jag skulle ta vägen. Kristian vaknade eftersom jag gnydde o hade mig. Gjorde så ont så jag grät... Så vi var uppe o vandrade lite, för det kändes ändå lite bättre när jag var uppe och gick. Fyfan.. Ingen aning om vad det var. Man tänkte ju förstås det värsta direkt och genom mitt huvud gick tankar som "va pinsamt, nu när vi berättat för alla" "hur lång tid kommer det ta nudå innan jag blir gravid igen" and so on.. Till slut lugnade det sig ändå, men jag blev riktigt skraj. Det vi kom på är att det kan ju inte handla om nåt missfall eller nåt sånt, för det gjorde ont uppe i magen liksom. En bit ovanför naveln liksom. Om det skulle vara nåt med barnet så borde man väl ha ont längre ned? Ja hur som helst så har det varit rätt okej idag, eller mer än okej egentligen. Men det känns fortfarande. Kanske var hamburgaren jag åt igår? Vem vet.

Kristian är iväg med kompisar och dricker lite idag. Och jag ber för en natt utan att behöva ringa och vara orolig. Han klarar sig, jag veeeet, men jag vill gärna veta att han är hemma innan jag somnar helt för natten.

Om migränen o allt håller sig borta så är det tänkt att vi ska till Anna och Niclas imorrn. Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Mamma

När jag väntade Tom hade jag mycket luft och ont uppe i magen, sen när jag fått honom fick jag flera gallstensanfall, läkaren sa att det är vanligt att man får gallsten när man är med barn om man har anlag för det. Hoppas inte du får det.

2008-02-02 @ 16:45:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0