Mammakläder

Varit på stan och Tunapark med mamma och mormor idag. Letade mammakläder. Fyfaaan vilket dåligt utbud det är på det här i stan. Mitt sökande resulterade iaf i ett par mamma-mys-brallor och en mamma-kjol till på lördag. Den är rätt tight så jag kommer nog bara kunna ha den ett par veckor, men vafan.. ville ha nåt till på lördag så. =)
Mamma och jag ska åka till Västerås imorrn för Pethra sa att det är större utbud på mamma-sortimentet där på H&M. Måste ju för fan ha ett par riktiga byxor. Inte ens Exit hade. De hade, men endast stora storlekar. 3 st. Hms. De kanske får in sen. Men det är ju NU jag behöver. Inhandlade även lite nya underkläder i storlek större som jag kan ha sen. =) För jag antar att jag inte bara kommer växa om magen. Hms.

Kristian står o spelar Guitar Hero nu. Hehe. O jag funderar på mat... Pizza, eller laga mat? American?
Vi ska kolla på We own the night, ikväll. Pizza hör ju faktiskt till filmkväll. ;)

Går in i vecka 15 imorrn. Tiden går..

Kommentarer
Postat av: Pethra

Nu får du inte kicka mitt arsle om du inte hittar några mammabrallor imorrn! Haha.. :)

2008-02-05 @ 18:42:51
URL: http://nanoliten.blogg.se
Postat av: donny

Du får fixa såna där mamma-brallor Joey i vänner har när han ska äta en hel kalkon :D

American Pizza? På en Tisdag?! Att ni inte skäms!

..fast det är å andra sidan sjukt gott

2008-02-05 @ 20:38:39
URL: http://donny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0