På G att bli sjuk?

Vecka 18 nu. Härligt. Ultraljud imorrn. Ännu härligare!
Hoppas allt ser bra ut. Och jag är såå förväntansfull att höra om de ser könet. Spännande.
Det sägs att de ser bättre om det blir kille. =)

Sen ska jag träffa Milla och fika. Eller lunch blir det nog snarare, för min del iaf.
Mycket längesen jag träffade henne. November? Klassfesten? Har vi inte setts sedan dess?
Herregud vad tiden går. Jag var ju inte ens gravid då. =) Eller det var jag nog, men jag visste inte om det.

Har fått känningar i hals och öron. Inte bra. Köpte kamomillte och honung idag, så jag kurerar.

Nu har familjen Andersson/Pettersson fått komma hem med lille Axel. Underbart. =)

Känner nog att det blir svårt att somna idag. Sov 2½ timme på dan. Helt slut.

Köpte 3 nya böcker på rean på Coop igår. Goodie. Tänkte bunkra upp till sommaren då jag inte kommer orka göra annat än läsa o dricka kall saft. ;) Har nog en 6-7 böcker nu som jag inte läst. Alla true storys, förstås. Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0