Småplock

Nu känns det som att jag har väntat i 48 timmar på att Kristian ska komma hem. Va o handla vid 17:30-tiden och tänkte att det tar väl ett par tre timmar efter det till han kommer hem.. Men icke! Men men.. de va i Strängnäs nyss så han är väl hemma snart. Blir nog ingen movie iaf.. lite sent för det, han ska ju upp o jobba.
Alltså varför jag väntat är för att jag köpt en massa småplock som vi ska äta. Revbenspjäll, kyckling, räkor, ost o kex, fruktfat med en massa uppskurna frukter plus choklad, tapas-korv, oliver och nötter. Snart så!
Konstigt nog är jag inte utsvulten.. Men jag läääär äta.

Pratat med Pethra ikväll. Vågade inte riktigt ringa för jag vet inte hur pass utmattad man är osv. Men hon ringde så då blev jag glad. =) Det blir Axel, som de tänkt från början. Lilla Axel Andersson..  =) Hörde honom göra ifrån sig små ljud under samtalet. Underbara ljud. =)

Kan det vara K som kommer nu? Hörde porten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0