Uppblåst

Ny dag. Jobba 07:30-12:45. Alldeles lagom. =) Sen bär det då iväg till Västerås.

American Pizza var sjukt gott, som vanligt. Och We own the night va bra!

Donny, det är ju såna brallor man har. Med mudd däruppe. Eller menade du det snygga tyget/mönstret?

Jag känner mig uppblåst i magen, säkert pizzan från igår.

Idag går jag in i vecka 15 people.

"Fostret:
Huden är i det här stadiet genomskinlig och man ser blodkärlen. Armarna kan röra sig och händerna kan knytas. Hjärtat pumpar ungefär 28 liter blod/dygn och hjärtljuden kan avlyssnas med en doptone. Ögonlocken stängs och kommer inte att öppnas igen förrän i sjunde månaden."


Kommentarer
Postat av: donny

Jo jag vet att det är såna. Men just såna som Joey har är extra snygga.

2008-02-06 @ 16:24:36
URL: http://donny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0