Vagn



Sådär "stor" som Elliot är, så ungefär kommer Pethra o Martins lille Axel vara när vår bebbe kommer.
Helt sjukt. Det är alltså ett tag kvar tydligen, men ändå är det ingen tid alls. =)

Ska strax åka och jobba. Jobbar vanlig heldag idag, det är man inte van vid så det känns ju.. tråkigt. Hehe
Men imorrn är det så jag slutar halv ett igen. O sen ledig torsdag för då är ju ultraljudet.
Kom på igår att vi ska filma skärmen, efter att jag läste att en del folk gjorde det. Kan va roligt att ha.
Och så skulle man tydligen vara kissnödig när man ska på ul:et, för då syns bebisen bättre. Jaja, jag gör som de säger. =)

Undra hur mamma Pethra har det nu... Om hon har lika ont fortfarande stackarn.

Idag är det löning. Tacktack. Ska genast lägga undan några tusen.

Förresten har vi valt vagn! Tror jag. Vi är ganska säkra. Det blir nog en Abc-design Astro sitt-och liggvagn. Som vi beställer från Tyskland. Och bilbarnstol också. Allt som allt kommer det gå på 4500 kr med frakt och allt sånt. Helt sjukt billigt. Ska bara kolla in de sista detaljerna, för det fanns tydligen en liknande som en rekomenderade, så jag ska se om den är bättre, annars blir det den här. En bilbarnstol här i Sverige är ju förbannat dyr, så det är lika bra att beställa därifrån också tänkte vi. Så vi kommer undan med flera tusen. Bara själva vagnen här, som är nästan identisk, skulle kosta 7000 kr. Och en bilstol kostar ca 3000 kr. Ja, ni ser ju hur mycket vi sparar på affären. =)

Nej då vare dags att knega då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0