12

3 timmar kvar. Spännande värre. Hoppas hoppas hoppas allt står rätt till. Jag vill kunna skriva ett "Nu är det bevisat, det finns verkligen ett liv därinne!" Snälla.
Kunde inte sova mer efter att Kristian åkte till jobbet. Skulle vilja sova nån timme till, men somnar jag nu så blir jag väl aptrött istället. Skulle ändå upp vid nio och duscha.

Äntligen har vi fått tillbaka vår brödrost från Tom. Vi lämnade den där när vi bodde där under stambytet här hemma. Jag har varit så sugen på rostat bröd i flera dagar nu. Och nyss hände det, jag åt det. Whehu. Hehe

Är i vecka 12 nu. Den magiska veckan. Veckan då man ska kunna känna sig säkrare. Om det stämmer. Ibland blir man ju fram- eller tillbakaflyttad någon vecka sen när man gör det stora ultraljudet. Men enligt mina beräkningar så ska det vara vecka 12.

Usch, känner att jag inte har nåt vettigt alls att skriva...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0