Baddräkt

Nu har huvudvärken unfunnit sig igen. Varit hemma från jobbet idag och kommer vara hemma imorrn med. Är säkert inte alls bra att sitta vid datorn, men jag orkar heller inte ligga i sängen bara. Sovit hela dan fan. Man får bara mer ont då. O inte orkar jag göra nåt annat heller, så det var tur att det fanns matlåda, annars hade jag nog fortf. varit hungrig. Får se  om Kristian orkar laga nåt, annars får vi köpa helt enkelt.
Han är iväg på Ikea nu och handlar lite hyllor och boxar till köket så vi kan få bort våra papper och pärmar.
Hoppas han hittar nån bra hylla till badrummet också. Har på tok för mycket grejer i badrumsskåpet.

Förutom huvudvärken mår jag bara bra. Imorgon går jag in i v.14. Vad tiden går.. Det är runt nu folk brukar berätta att de är gravida, men istället vet alla redan om det sedan veckor tillbaka. Ja så kan det gå när man inte kan hålla tyst. =) Vet 2 st som fått missfall i vecka 14. Försöker att inte tänka på det. Men som en faktiskt sa igår, vi har ju varit på ultraljud o sett hjärtat slå. Har man väl sett det slå så pass sent, är det väldigt ovanligt att det slutar slå.
Jag skulle vilja göra iordning barnrummet på studs. Vi hade tänkt göra lite i helgen, men så blev vi bjudna till Anna och Niclas och sånt är ju förstås trevligare än att rensa rum, så vi tackade ja. Umgås lite och ta det lugnt. Hon hade visst köpt en present till mig sa hon. "Jag var bara tvungen!" Jag tror jag vet vad det är också. Hehe
Nu är det 2 helger som vi är uppbokade igen. Det var längesen nåt sånt hände känns det som. Men helgen efter det måste vi vara hemma och... äh.. kom precis på att vi kommer inte alls vara hemma då. Det är ju då mamma o pappa ska till sthlm med Kristians föräldrar och se på Rivierans guldgossar. Det betyder att vi ska vara i huset och vara barn/hundvakt. Jaja, men helgen efter deeeet. DÅ ska vi vara hemma. Tror jag. ;) Fast det är bara mysigt att sova i huset hos dem. Kan man basta om man vill. Eller man kanske inte ska basta som gravid? Man ska ju inte sola, men det är ju iof inte för värmen. Hm, måste ta reda på. Återkommer om detta spännande ting.
Och apropå sola så måste jag ju inhandla en baddräkt till vi ska utomlands. Fast vafan, det är ju klart onödigt. Det måste ju inhandlas så nära som möjligt. Kanske inte kan ha den sen om jag köper den nu. Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0