Bilköp

Nu äger jag en bil minsann! Vuxenpoäng till mig. Min första bil. =)
En Renault Laguna 99:a blev det till slut. Halvkombi. Silverfärgad. Automat. Ac. Osv osv. Skitbra pris! 36000 kr.
Det känns verkligen toppen att ha gjort ett sånt kap! Det var så mycket grejer som var utbytta och nya på den så jag kunde fan inte ha fått ett bättre pris. Men det är väl så när man är lite halvrik och inte riktigt "behöver" pengarna. Verkade det som iaf, för pengar, det harom nog allt en del av!

Nu jävlar ska jag äta. Inte ätit sedan lunch och magen skriker!

Kommentarer
Postat av: Rick

Vad bra du skriver :) Grattis till bilköpet också, skönt med egen, lite friare. Ha det./Rick

2008-01-21 @ 22:36:33
URL: http://Rille73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0