Bio

Ojoj, det var den lördagen. Fick sluta redan kl.14 idag, så då bar det av hemåt. Somnade nån timme efter det och vaknade vid 18:40. Oj. =) Så då var vi lite hungriga. Käkat Spicy hot. Längtar till Ming öppnar.
Vi skulle egentligen ha gått på bio och ätit ute nånstans, men lata som vi är blev det hemmakväll. Skönt att kunna sitta i mysisarna. Hehe
Blir alltid så när vi säger att vi ska på bio. Lata människor gör så. ;)
Snart blir det The heartbreak kid!

Nu är jag ledig i 3 dagar. Fy fan va skönt. Måste ut o gå nån av dagarna. Möjligen imorrn.

Nu är magen riktigt svullen. Kan inte ha knäppta jobbarbrallor längre. Knappen måste vara öppen. Hehe
Fick jag välja skulle jag jämt ha mysisar på mig.
Går in i vecka 11 imorrn. Det börjar närma sig det magiska 12-veckors-strecket. Härligt.

Ska ringa på måndag o se om vi kan få nån tid för vaginalt ultraljud. Hittade privatgynekologer i strängnäs, katrineholm och en här i eskilstuna. Vore coolt att få se det lilla hjärtat picka. =)

Kommentarer
Postat av: Lilian

Jaa jag längtar också till Ming öppnar..
du har ingen anning om när det sker?? :)
var verkligen sugen på deras mat idag..

2008-01-05 @ 21:29:16
URL: http://lillzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0