Dop

Inte lika uppsvullen idag. Och har heller knappt "ont" längre. Goodie.

Är en såndär konstig dag idag. Känner inte för nånting, alls. Jag skulle behöva till stan/tuna för att handla lite kläder som t ex mammabyxor. Men jag orkar bara inte. Klockan är ju iof inte ens tio, man kanske orkar/vill senare.
Jag vill bara lägga mig o läsa o somna  igen. Men är knappt trött. Eller är det det jag är?

Vi var på dop igår. Lilla Elliot somnade. Han är så mysig. =) Jag är nog en pojkmamma tror jag. ;)
Vi diskuterade det igår. På nån konstig vänster så känns det som att man kan leka mer med pojkbebisar. Skitlöjligt, för det är ju inte sant. Men det känns bara så. Men jag tror, som jag sagt förut, att det handlar om att vi är med Elias o Elliot. Att det känns närmare att kunna ha en pojke på nåt sätt. Time will tell...

Ledig idag, sen jobba 5 dagar. Vicket skit. ;)

Kommentarer
Postat av: Lilian

var dopet typ halv 2 eller nått?
för jag hörde kyrkklockan ringa
vid den tiden typ. :)

2008-01-28 @ 17:27:02
URL: http://lillzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0