Inskrivning

Idag om en timme ungefär, ska vi på inskrivning. Helt officiellt gravid då för satan.
Sen ska jag luncha med Erika. Alltid roligt! Roligt att höra hennes tankar om moderskap. Haha. Hon är inte klok ibland. "Hur kan någon som är mamma-ledig vara såå trött och inte hinna med saker? Hon är ju hemma med bara ETT barn. Man får väl göra sakerna när barnet sover." Haha. Ja om det vore så enkelt. Ska bli kul o se när hon får barn. Hade hon sagt så när jag väl ääär mammaledig så hade hon fått nåt hårt i huvet. ;)

Och ja då var ledigheten slut för denna gång. Varit ledig i 4 dagar nu, så jävla skönt. Men imorrn är det jobb igen.

Ska se om mitt medlemsintyg från facket kommer idag som de sa, så kan jag skicka in papperna och få mina pengar. Papprena? Papperna? Hur fan skriver man?

Kommentarer
Postat av: Pethra

Papprena va? :) Hoppas allt gick bra idag!

2008-01-15 @ 13:40:15
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0