Inte lat

Jag var inte lat! Jag och Lilian var precis ute och gick över en timme i skogen. Så skönt väder idag. Man blir sådär rosenröd om kinderna men ändå fryser man inte. Härlig "vinterdag".

Senare blir det lite storhandling. För några dagar åtminstone. Ingen mat hemma för tusan.
Vi gick och pratade lite om det kommande ultraljudet osv. Och jag kom på att vi hade ju tänkt köpa något symboliskt på tisdag efter inskrivningen. Någon liten body eller så. Men det är ju egentligen imorrn vi får vårat bevis, så det är ju imorrn vi isåfall ska köpa något. Inskrivningen är ju bara formalitet.
Bara man inte blir sån som ska shoppa barnkläder all the time. Haha. Man kanske inte kan sluta när man börjat. ;)
Och så pratade vi om namnkalaset vi kommer ha. Jag är ju sån där som tänker så himla långt i förväg. Namnkalas med 2 släkter och våra närmaste vänner, var hade vi då tänkt få plats? Det är typ ett år dit, så det löser sig ju, men det är sånt man går och funderar på. =) Allt blir så mycket mer verkligt när man funderar i de banorna.
Som häromdagen så var vi inne i barnrummet och båda fick säga hur de tänkt sig. Var saker och ting ska stå och så. Vi hade inte riktigt samma vision, men snarlika. Också sånt som ordnar sig. =)

Nu är det lunchdags. Vi har väl nån gammal korv i frysen säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0