Intyg

Nej Lilian, dopet började kl.12:00. Men dopet som var efteråt var vid halv två så det var nog det du hörde.

Precis kommit hem från att ha firat mormor. 68 unga år blev hon minsann. =) Alla var där, i stort sett. Gosa lite med bebisen också förstås. Men sen började hon skrika o då är det så skönt att kunna lämna över henne. ;) Så blir det ju förstås inte sen.. Kanske borde öva lite på att ha henne kvar när hon skriker? Hehe. Men det är klart, inget slår ju mamma-famnen när man skriker. Så jag tror inte min famn hjälper värst mycket då. =)

Fan a-kassan begärde arbetsgivarintyg i december, så jag skickade in det i början av januari. Nu mailar de o skriver en påminnelse om samma arbetsgivarintyg. Då har de alltså inte fått det jag skickade in. Vilket är ett jävla skit för det är så jäkla omständigt nu att få ut ett sånt intyg. De har ändrat om o grejer i datan för systembolaget så det är inte sådär jäkla enkelt längre. Tar sån tid, så chefen ska ha tid att fixa det också. Irriterande. Men what to do. Får be om ett nytt. Förbannat irriterande bara. De har ju precis slagits ihop med ett annat fackförbund, så det är väl det som spökar. Kommit till fel adress eller nåt.

Herre min gud vad jag längtar till maj. Resa iväg.. slappa.. Om jag mår bra. Vilket jag förutsätter förstås. ;)

Fick registreringsbeviset idag. Vuxet. Bokade besiktning. Vuxet. Tankade full tank. Mycket vuxet. Är med barn. Maxpoäng vuxet. Låg o sov halva dan. Ej vuxet.

Kommentarer
Postat av: Pethra

Haha, vuxna klubben. :D

2008-01-28 @ 20:52:19
URL: http://nanoliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0