Lån

Här sitter jag och är pigg. Kristians klocka ringde vid halv nio och då var jag också pigg så.
Gick o la mig halv elva igår, så kanske inte så konstigt.
Ska passa på och äta en lååång ljuvlig frukost. Kristian ska iväg på match snart. Han ska inte vara med, för knät är inte 100% än, men han ska dit och kolla iaf. Han är ju med på träningarna iaf.

Ikväll ska jag nog till "tjejerna", vilka är alltså Ahlis och dem. De skulle dricka och ha sig så jag ska kanske åka förbi en stund och snacka lite skit. Men då krävs det nog att jag sover en stund på dagen. =)

Mitt lån blev beviljat! Fy satan va skönt! Måste bara ha ett medlemsintyg från facket, sen skicka in pappret jag skrivit på, sen kommer jag få pengarna på kontot. Så Jävla skönt att äntligen bli av med Ikea och CSN-lånet. Men mest av allt skönt att få köpa sig sin egna första bil. Den kommer va så fiiiin. ;)
Helgen kunde inte ha startat på ett bättre sätt.

Igår på jobbet pratade vi om rödvin och cigg. Och jag bara säger rätt ut att jag är avis och att jag skulle vilja ha rödvin och cigaretter. Men när jag sen tänker efter, så vill jag inte det? Trodde aldrig jag skulle kunna tänka så. Haha. Jag tycker det är sjukt skönt att slippa ursäkta sig för att vilja ta det lugnt, och sen ändå inte göra det. Jag gillar känslan att vakna upp nykter och må bra. Att jag aldrig tänkt på detta förut. ;)
Med det sagt, så kommer jag säkert 6 månader in i graviditeten känna på andra sätt ibland.

Jag har ju hela tiden sagt att det där jääävla War of Worldcraft är ett SJUKT spel. Kristian kommer aldrig få spela det. Han vill inte ens spela det, men vi klargjorde för hans bror att han aldrig vill ha det, som alltså frågade om om han vill ha det i julklapp. NEVER. Men ja, på skoj så hade han köpt nå sånt där extramaterial på sidan av hans riktiga julklapp. Mjaja. Hehe. Nej, sjukt spel. Folk tappar begreppet om den riktiga världen. Finns folk som slutar jobba och bara sitter inne och isolerar sig från omvärlden med det där jävla spelet. Jag säger det igen, sjukt.
Det borde inte vara 2 månaders spelförbud för Dennis på det där spelet, han borde inte få spela det ALLS.

Vi såg filmen Gone baby gone igår. Moral, ja. Fast för mig var inte valet svårt ändå. Det finns rätt och det finns fel.

Kommentarer
Postat av: Lilian

jag som hade hoppats att du ville spela bingolotto med mig.. men men.. en annan lörda.
ha så kul ikväll!

2008-01-12 @ 10:28:00
URL: http://lillzan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0