Lat?

Det är så fint väder idag! Är man för lat för att gå ut och gå? Nej fan, ska göra det senare. Måste bara vakna upp efter att ha sovit 11 timmar. Det tar på krafterna att vara gravid. Haha. Trött som människa.

Började läsa en bok som jag glömt att jag fått i julklapp. Alltid en välkommen överraskning. Flicka som inte fick finnas. Jag vet inte vilket annat ord som är bättre, men jag älskar såna böcker. Verklighetsbaserade. Får mig att tänka. Att sånt faktiskt händer out there. Överallt. Vi ser det inte. Vi kanske känner någon som gör så. Hemskt. =(

Imorrn är det dags för vul:et. Whee. Hoppas man ser det lilla hjärtat slå, och hoppas det bara är ETT hjärta. Haha. Kanske är något alla nygravida går igenom i tankarna, men fan vilken chock om det skulle vara tvillingar. Ujuj.
Goodbye social life. Hehe. Nej, jag har ju inga gener som skulle ge mig tvillingar, förutom att farmor fick det, men sånt ska ju vara genom sin mammas sida har jag läst. Men ja, vem som helst kan ju förstås få tvillingar för det. Bara att chanserna är större om man har det i generna.

Kristian  sover fortfarande. Han hade en riktigt rolig kväll igår. Han var så lycklig. Hans kompis som bor här nära oss har köpt Playstation 3. Och att sitta och spela hockey-spel en hel kväll OCH dricka öl, det måste ju bara vara himlen? ;) Han är så söt han, min älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0