Oljor

Idag va jag med Lilian o höll handen när hon fick sin stav utplockad. Den såg helt annorlunda ut än vad jag trodde och de tog ut den på ett annat sätt än vad jag trodde. Man tror ju alltid det värsta förstås.
Sen va vi en sväng på stan o självklart slank det ju ner en kladdkakebit på Rutan. Hms. Inte bra det här.. ;)

Kändes otroligt skönt att sluta vid ett idag. Hade världens migrän hela förmiddagen så att jobba resten av dagen hade varit outhärdligt. Men nu är den faktiskt borta efter att ha varit här i över en vecka. Men man ska väl inte ropa hej än antar jag. Passade på att fråga barnmorskan som tog ut staven på Lilian om det var nåt graviditets-relaterat, att man ofta får migrän då runt nu eller så. Men hon sa att det var det inte och att jag skulle inte oroa mig. Såatt såatt. Men jag jobbar bara imorrn sen är jag ledig i 3 dagar så jag får väl vila då om den nu skulle komma tillbaka.
Fast vi ska på spelkväll hos Pethra o Martin på lördag, så då får jag inte ha ont i huvudet. Apropå det, mamma får vi låna erat nya TP igen? =)

Har varit och inhandlat ny havandeskapsolja idag. Använde min första flaska antagligen alldeles för tidigt, men då vet jag iaf att jag gjort allt jag kunnat från start! ;) Oså Omega3-kapslar. Äter ju knappt fisk så det är lika bra. Pengarna bara rinner iväg... hms. Iof på rätt bra saker. En bok idag t ex. Gunillas man försvann. Den ska läsas ikväll! Oså vitaminer till Kristian. Han ska ju också må bra, min gulle. =)

Nu är jag i vecka 13, gott folk. Den värsta missfallsrisken är därmed över.
*klappa på axeln*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det går bra, det är bara att hämta.

2008-01-25 @ 07:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0