Resa

Nu måste jag nog vara i vecka 12 iaf. Sedan 2 dagar tillbaka tror jag.
Så igen, magiska veckan. Hehe
Fast nu känns det ju inte något oroande alls eftersom vi sett det lilla hjärtat slå. Nu är jag bara gravid och nöjd. =)

Vi ska åka utomlands i maj. Skrev in om semester igår. V.18-19 och så blir det en sista minuten nån av de veckorna. Vi sa det att annars kommer vi bara ångra oss när väl barnet är här. Har nämligen diskuterat det fram och tillbaka ett bra tag nu. Sista resan ensamma tillsammans på bra länge.
Ska bli skönt. Och då kanske det inte hunnit bli sådär svinvarmt än heller, vilket jag säkert uppskattar då. Är i v.27-28 då. Läste att om man ska ut och resa så är det ypperligt mellan v.16 och 28 för det är då man brukar må som bäst i graviditeten. Såatt såatt. =) Så bara jag mår bra och inget större hänt, blir det antagligen Turkiet då. Verkar fortfarande vara billigaste landet att leva i som tar minst flygtid. Förutom Bulgarien kanske, men dit vettefan om jag ens vill. Åtminstone inte till Sunny Beach. Detta är ju förstås ingen partyresa, bara en ta-igen-sig-resa-tillsammans.

Jaha då ska man snart gå till jobbet. Jobbar imorrn med. Blä för det.

Och Donny nej, jag tar inte tillbaka det. Tänk på att Maj tycker du är den snyggaste killen i världen och du måste ju ha fått det nånstans ifrån! Så var glad för det du, gosse! Btw kommer du aldrig kunna lura i vårt barn alkohol, för den kommer aldrig få gå ut. Tonåren kommer den att tillbringa hemma, med sina föräldrar, av egen vilja. Absolut. ;)

Kommentarer
Postat av: donny

Om Maj hade varit en skitsnygg fotomodell och haft massor med pengar och vi inte varit släkt så hade jag brytt mig. Sitta hemma med er? Yeah right. Precis som du gjorde då? Hehe.

2008-01-19 @ 11:25:14
URL: http://donny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0